نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2296
-
الف
+

فصل ششم «پایتخت» ساخته خواهد شد

از «سیروس مقدم» کارگردان سریال «پایتخت» برای ساخت فصل ششم این سریال دعوت به عمل آمد.

از «سیروس مقدم» کارگردان سریال «پایتخت» برای ساخت فصل ششم این سریال دعوت به عمل آمد.

به گزارش آی فیلم 2 ، در حالی که آیین بزرگداشت «سیروس مقدم» کارگردان سریال ۵ قسمتی «پایتخت» شب گذشته ۲۰ جدی(دی) برگزار شد، مدیران تلویزیون ایران از وی برای ساخت فصل ششم این سریال دعوت کردند.

«سیروس مقدم» در این مراسم گفت : «پایتخت» نه متعلق به سیروس مقدم و محسن تنابنده است و نه متعلق به مدیران فرهنگی تلویزیون، این سریال متعلق به مردم است.

کارگردان «پایتخت» تأکید کرد : مدتی است که این‌طور به نظر می‌رسد که ما خواهان ادامه ساخت سریال «پایتخت» نیستیم، اما این‌طور نیست.

«مقدم» در پیوند با همین موضوع ادامه داد : تا زمانی که مردم از «پایتخت» دلزده نشدند ، قطعا این سریال ساخته می‌شود ولی ما هم باید سوژه‌های خوب پیدا کنیم. موضوعاتی که توقعات مردم نسبت به پایتخت را برآورده کند. این واقعا کار سختی است که با یک موضوع اجتماعی بتوانیم ایجاد خنده کنیم.

وی افزود : ساختن یک سریال دنباله‌دار بسیار دشوار است چرا که تنها متعلق به یک نفر نیست. تیم بازیگران به سختی باید استمرار حضور داشته باشند.

 «مجید زین‌العابدین» مدیر شبکه اول تلویزیون ایران در پایان اظهارات آقای مقدم از او به گونه رسمی برای ساخت فصل ششم سریال «پایتخت» دعوت کرد.

«زین‌العابدین» افزود: «سیروس مقدم» قاب تلویزیون را به خوبی می‌شناسند و تیم بسیار حرفوی هم به همراه خود دارند.

وی افزود : تا به امروز مذاکراتی همراه خانم «غفوری» همسر آقای «مقدم» و تهیه‌کننده کارهای وی داشته‌ایم و واقعا امیدواریم تا امسال از درون سریال «پایتخت» ‌هدیه‌ای را در نوروز ۹۸ روانه خانه‌های مردم کنیم.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر